yoga garden一周年‼︎

こんにちは‼︎

 

HPをご覧いただきありがとうございます😄

お陰様で7月で1周年を迎えることができました〜

初めは生徒さんが来てくれるか心配でしたが…お一人またお一人と少しずつ参加してくださる方が増え、今ではたくさんのマタニティさんやママ&ベビーちゃん達に参加していただいてます‼︎

毎週皆さんにお会いできるのを本当に楽しみにしているんですよ〜

子供たちの成長は著しく、出来ることが増えるたび我が子のように喜びを感じています💕

そしてママヨガクラスでは有難いことに満席になる日が多くなり、ご予約が取りづらいという日が出てきました😅

そこで午前中のママヨガクラスを二部制にさせていただくことにしました‼︎

 

⭐️ママヨガ⭐️

第一部 9:15〜10:15

第二部 10:30〜11:30

 

ママヨガの時間変更に伴いマタニティヨガの時間も変更になります‼︎

 

⭐️マタニティヨガ⭐️

 12:30〜13:30

 

これからもママさん達の笑顔の為、少しでもお役に立てる様にクラスをしていきたいと思っております‼︎

初めての方もどうぞご心配なさらずにご連絡下さい‼︎

参加している方々は皆さんとても楽しい方ばかりですので子育てについて、楽しくお話ししましょ♪

ご要望などがありましたらお気軽にお問い合わせ下さい😊

今後ともyoga gardenを宜しくお願い致します❤️

 

OM

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

コメントをお書きください

コメント: 1
  • #1

    custom essay writing service (火曜日, 04 10月 2016 19:05)

    Each paper you compose ought to have a principle point, a primary thought, or focal message. The argument(s) you make in your paper ought to mirror this primary thought. The sentence that catches your position on this fundamental thought is the thing that we call a proposal explanation. A proposal articulation centers your thoughts into maybe a couple sentences. It ought to exhibit the point of your paper furthermore make a remark about your position in connection to the subject. Your postulation explanation ought to tell your peruser what the paper is about furthermore control your written work and keep your contention centered.